Auto na wodę już dostępne w Polsce
Bijące kolejne rekordy ceny paliw zmuszają wielu indywidualnych kierowców do ograniczenia korzystania z pojazdu i pozostawienia go na parkingu.
Właściciele firm transportowych z niepokojem obserwują wpływ cen paliwa na wzrost kosztów działalności, który stawia pod znakiem zapytania rentowność ich usług.
Bijące kolejne rekordy ceny paliw zmuszają wielu indywidualnych kierowców do ograniczenia korzystania z pojazdu i pozostawienia go na parkingu.
Właściciele firm transportowych z niepokojem obserwują wpływ cen paliwa na wzrost kosztów działalności, który stawia pod znakiem zapytania rentowność ich usług.
Oszczędność na kosztach paliwa 20-50 % !
(W zależności od sposobu jazdy, stanu technicznego silnika oraz rodzaju instalacji.)
Generator wodoru pozwoli obniżyć koszty paliwa.
System Hybrid-Auto działa z wszystkimi rodzajami silników spalinowych, zasilanych benzyną, olejem napędowym, a nawet LPG.
Instalacja nie wymaga dokonywania żadnych zmian konstrukcyjnych w pojeździe, a w każdej chwili można, wyjmując bezpiecznik, wyłączyć ją i używać auto w tradycyjny sposób. Jeżeli będziemy sprzedawać pojazd, to po nieskomplikowanym demontażu układu, w aucie nie pozostaną ślady modyfikacji. Poza oszczędnością paliwa i niższą emisją CO2, układ zwiększa moc i poprawia osiągi pojazdu. Silnik pracuje łagodniej i ciszej, co zwiększa jego żywotność.
Litr wody destylowanej na 1.000 km i cieszysz się niższym o 20-50 % spalaniem.
Jak działa układ Hybrid-Auto?
W komorze generatora HHO, po doprowadzeniu do niego prądu wytwarzanego przez alternator, następuje proces elektrolizy wody, której produktem jest mieszanina wodoru i tlenu czyli tzw. gaz HHO (w odróżnieniu od czystego wodoru nie jest on wybuchowy).
Mieszanka ta doprowadzana jest następnie do układu dolotowego silnika, skąd wraz z zasysanym powietrzem trafia do komory spalania, gdzie jest spalana wraz z podstawowym paliwem. W zależności od pojemności silnika różne jest jego zapotrzebowanie na gaz HHO. Dostosowujemy je stosując generator odpowiedniej wydajności oraz regulując jego wydajność natężeniem prądu, którym jest zasilany.
Jak przebiega obsługa układu Hybrid-Auto ?
Co 800-1000 km dolewamy do zbiornika wody destylowanej (w przypadku aut osobowych zbiornik ma pojemność 1 litra, ciężarowych 6 litrów).
Co 25 000 km przegląd, czyszczenie generatora i zalanie układu elektrolitem (woda destylowana plus szczypta wodorotlenku potasu, który ułatwia proces elektrolizy i zapobiega zamarzaniu wody).
Czy układ Hybrid-Auto jest bezpieczny ?
Gaz produkowany jest wyłącznie podczas pracy silnika, przez który jest natychmiast spalany. Gaz nie jest w żaden sposób magazynowany, a jego ilość dostosowana jest do pojemności silnika. Prąd do jego wytworzenia pobierany jest z alternatora, a układ nie obciąża akumulatora.
Urządzenie pozwala na prosty i samodzielny montaż, ale zalecamy skorzystać z pomocy współpracujących z nami warsztatów, gdyż tylko dobrze dobrana do danego silnika i odpowiednio wyregulowana instalacja da oczekiwane oszczędności i nie spowoduje wadliwej pracy silnika.
Warsztaty sprawdzone montujące układ Hybrid-Auto
Województwo śląskie :
Auto-Gaz ATES 44-200 Rybnik, ul. Świerklańska 5
tel. 503 949 821, www.autogaz.rybnik.pl
(montaż do wszystkich typów pojazdów)
Województwo mazowieckie :
Eco-Tech Robert Przybysz 02-495 Warszawa, ul. Regulska 66
tel. 22 667 79 77
Województwo kujawsko-pomorskie :
F.U. Moto-Gaz Piotr Gembala 87-200 Wąbrzeźno, ul. M.Rataja 4
CONCEPT-ADRIA-LIMITED
Company 07264712
Trojan House, Top Floor
34 Arcadia Avenue
London, N32JU
http://www.autonawode.eu/
e-mail: hybridauto@webmail.de
telefon Polska : +48 32 790 59 50
Warsztaty zainteresowane współpracą proszę dzwonić na tel. 518 116 099